Tristonile meeldib koolis kõige rohkem vahetund. Sugugi ei armasta
ta vahetunnis jooksmist. Triston arvab, et piimavahetunnis võiks pakkuda
krõpsusid ja jäätist.
Õpetaja arvab, et Triston on suur
kallistaja. Lisaks on Selle jooksmise jutu peale õpetaja naerab ja ütleb, et
Triston on ise suur ringituiskaja. Hiljuti õnnestus tal nurgaga kokku põrgata
ja suur muhk otsaette saada.
Melanile meeldib samuti koolis kõige rohkem kehalise kasvatuse
tund, aga laulda ei meeldi talle jälle üldse. Koolis ei tahaks Melani midagi.
Melani on juba neljas tüdruk
sellest perest õpetada. Õpetaja arvab, et Melani on väga tore ja tubli tüdruk, joonistab
väga hästi, aga ta võiks natukene julgem olla!
Silverile meeldib koolis õppimine. ei meeldi, et kehalise kasvatuse
riietusruumis lärmatakse. Kui midagi saaks muuta, siis sooviks ta saada iga
päev söögivahetunnis magustoiduks jäätist.
Õpetaja arvab, et Silver on vahva
poiss, keda jagub kõikjale. Vahel teeb õpetaja nalja, et Silver võiks 5. käigu
asemel 4. käigu sisse panna. Silver väga tubli arvutaja.
Liisale meeldib koolis kunsti tund ja talle on vastukarva poisid,
kes vahel liiga kõva häält teevad. Liisale ei meeldi kolmapäevased
karukoosolekud.
Õpetaja arvab, et Liisa on armas
tüdruk, kes loeb, arvutab ja joonistab hästi. Õpetaja muigab: vahel juhtub, et
Liisa laual on korraga nii palju asju, et tüdruk ise ei paista väljagi.
Jessica- Marleenile meeldib üle kõige koolis kehalise kasvatuse
tund, neid võiks näiteks olla ka muusika tundide asemel. Peale selle ei vajaks
koolis muutmist midagi – kõik on korras ja hästi.
Õpetaja arvab, et Jessica-
Marleen on terane ja tähelepanelik tüdruk, kellel on lai silmaring ning kes teab
palju loodusest. Lisaks sellele on ta klassi tublim arvutaja, kes pranglimises
teised kaugele maha jätab.
Lisandrale meeldib koolis iseäranis sõbra Melaniga mängida. Talle
ei meeldi, et poisid jooksevad ja vahel kiusavad. Kui midagi saaks muuta, siis
sooviks ta, et raamatukogus oleks vaikne ja seal ei kisataks.
Õpetaja arvab, et Lisandra on
tubli tüdruk, kes on klassis üks parimaid lugejaid. Tema kunsti ja tööõpetuse
tööd on alati ilusad. Aeg- ajalt tuleb tunnis jututuju, aga eks see tund ole ka
liiga pikk aeg!
Laurale meeldib tema õpetaja Sigrid, aga sugugi ei meeldi eesti keel. Üle kõige sooviks Laura, et õpetaja elaks kaua ja käiks veel 200 aastat koolis tööl.
Õpetaja arvab, et Laura on püüdlik tüdruk, kes saab koolis kõigega hakkama: meisterdab, joonistab, arvutab, kirjutab… Lugemine tuleb ka hästi välja, aga häälikupikkused kipuvad raskusi valmistama. Küll me kevadeks needki paika saame, naerab õpetaja.
Kristole meeldib koolis õppimine, aga ebameeldivaks asjaks peab ta
jooksmist. Kui midagi koolis muutma peaks, siis arvab Kristo, et kehalisi
kasvatusi võiks rohkem olla – kasvõi iga päev!
Õpetaja arvab, et Kristol on
klassi ilusaim käekiri ning ta on väga viisakas ja abivalmis poiss.
Rihardile meeldib üle kõige õppida ja uusi asju teada saada. Ka talle ei meeldi, kui koridoris joostakse. Kui midagi saaks muuta, siis teeks Rihard nii, et iga päev oleks rohkem tunde.
Õpetaja arvab, et Rihard on osav meistrimees, tal on palju teadmisi looduse ja kommete kohta. Vahel ei püsi Rihardi käed ka tunnis paigal ja ta kipub tööjärge kaotama.
Renek arvab, et kõige lahedam on koolis õppida. Talle ei meeldi, et
vahepeal vahetunnis tormatakse. Kui midagi saaks muuta, siis teeks Ranek nii,
et 1. klassil oleks iga päev 1 tund, 2. klassil 2 tundi, 3. klassil 3 tundi
jne.
Õpetaja arvab, et Ranek on väga
viisakas poiss, kes oskab komplimente teha. Kui keegi on hädas, on Ranek alati
valmis abistama.
Rainisele meeldib koolis lugemine, aga ebameeldivatest asjadest
peaks vältima narrimist ja kiusamist. Kui midagi saaks muuta, siis sooviks
Rainis, et koolis võiks veel rohkem ette võtta põnevaid asju.
Õpetaja meenutab, et kui Rainis
kooli tuli, olid tal tähed ja numbrid segi nagu puder ja kapsad. Nüüd on natuke
puudu, et lugemine vurinal välja tuleks ning ka peastarvutamises läheb järjest
paremini. Vahel võiks häälenuppu tibakene vaiksemaks keerata.
Timole meeldib, et klassis on kõik ta sõbrad ja kui ta millegagi
hätta jääb, siis on nõus teda kõik aitama. Teda teeb kurvaks, kui teda kampa ei
võeta ja mängust välja jäetakse. Muuta ei oskaks Timo koolis midagi.
Õpetaja arvab, et Timol on väga
hea süda. Vahel kasutab ta liiga palju sõnapaari ei oska, ehkki pärast tuleb välja, et oskab küll ja isegi hästi!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar